Roosje is klaar


Lieve Roos

Soms dacht ik dat je teveel hooi achter de wagen spande of door het boom de bossen niet meer hoorden luiden, maar ik heb me dus voor niets met de haren achter de oren gekrabd. 

Je hebt het gehaald, snel en met prachtige cijfers.


Je bent geslaagd voor HBO Small Business en Retail Management.
Goed gedaan!

Dat vonden ze ook op het Avans in den Bosch, die het heel normaal vonden dat je afstudeer stage in AustraliĆ« was terwijl je dan weer vanuit Bali, dan weer vanuit Papoea Nieuw Guinea contact opnam voor ondersteuning en advies. 
Je bent een van de besten van de opleiding en je hebt dus naast je diploma ook een Excellence Award binnen gesleept.

Daarom maak ik me nu helemaal geen zorgen dat je( zonder geldig rijbewijs??) als ZZP-er in een bus met een caravan erachter naar Groningen rijdt....
en die paar grijze haren die je me de afgelopen jaren hebt bezorgd, zijn je bij deze vergeven.

Ik ben trots op je!



Reacties