Over tassen en zo

Binnenkort in Nederland, deze 7 supersterke zachte 100% soft cotton tassen. 

Elke tas is uniek, met de hand gehaakt terwijl ik in de hangmat hang. 
Dan gaat de tas naar de naaister, zij maakt er een rits in
 en een binnenzak in met zijvakjes.
Als de tas terug komt van de naaister, naai ik er een leren label op en dan istie klaar.
Voor de foto's heb ik de auto van de bouwer gebruikt,
 hij renoveert een oude bungalow naast ons huis.
De meisjes van Bubba's heb ik ook gevraagd. 
Ze komen uit Myanmar en ze hebben een prachtige glimlach.
Dan is er Naing, de barista die net zulke lekkere koffie zet als Robin. 
Hij wilde ook graag op de foto, want zoals hij zelf zegt: "I look very good".



       

Naing, good looking koffiemaker.


Het atelier.

De naaister.


Het resultaat.
Stevige binnenzak, ook de handvatten zijn gevoerd, zo blijft de tas in model. Ritsje erin om de boel goed af te sluiten. Binnenin zitten 2 binnenzakjes.

De auto van de bouwer, hij is naast ons huis bezig met de renovatie van een bungalow. 

Deze tas hangt aan de waslijn bij Mr & Mrs White, zij doen de was voor de hele buurt.

Een tas in het mandje van de Saleng, scooter met zijspan.

Tassen op de bamboo tafel in Bubba's tuintje.


2 tassen in de grote varen in de tuin.

De meiden van Bubba's. 



Ik wil ze graag verkopen voor 45 euro per stuk. PM voor meer foto's en info.
Custom made is mogelijk. 


Reacties