Inspirerende plekken dicht bij huis


 Pol Paintings


Inspirerende plekken geven kleur aan het leven.
Ik reis naar Oost en West
op zoek naar bijzondere ervaringen.

Soms hoef ik niet ver te gaan.

Ik ga op stap met Jet, op zichzelf al een mooie ervaring, want ze is artistiek, oprecht en open minded.

Omringd door  de allermooiste kleuren van de herfst, tuffen we gezellig kletsend 
over de brug bij Ut Vèèr.

Jet ontfermde zich over mijn gehaakte tassen en die hangen nu te shinen
 bij een super hippe concept store. 
 Geduldig wachtend op de juiste vrouw om mee op stap te gaan.

tassen van something els


In het historisch centrum van Geertruidenberg stoppen we bij:


We stappen binnen en wow! Mooi!

Een ruim opgezette winkel, gevuld met prachtige producten en grappige cadeautjes.
Ik snuif de geur van creativiteit, wat een verademing. 
De artistieke sfeer en warme uitstraling komen binnen. 
Een bijzondere ervaring 
of ben ik de enige die het idee heeft dat Nederland ondanks de global warming steeds killer wordt?



To Daze Concept Store


Bij to Daze krijgen creatievelingen, kleine ondernemers, kunstenaars en designers letterlijk de ruimte om hun spullen te etaleren en te verkopen.

Dolly, de eigenaresse beoordeelt of het product past in haar concept store
 en daar is ze goed in geslaagd. 
Gepassioneerd vertelt ze over haar concept en 
het doel om door creativiteit en samenwerking iets moois te bereiken.

Het is een winkel waar je kunt genieten van (h)eerlijke koffie, huisgemaakte taart, een lekker drankje & hapje, mooie kunst en waar je kunt luisteren naar goede muziek.

Ik kom ogen te kort, al mijn zintuigen worden geprikkeld.

Jet's eigen kunst is er ook te koop en via POL paintings maakt ze op bestelling unieke schilderijen.
Voor By Eef maakt Jet illustraties die terecht komen op servies en kaarten.

Ik zie kleding van onder andere Ank Mode, tassen, lampen, kaarsen, kaarten, boeken, schoenen, servies, riemen, sieraden, brillen, kleine meubeltjes, schilderijen en spullen waar je graag bij in de buurt bent.


Hippe Kapper

Er is een hippe kapper, een nostalgisch keukenblok, mooie verf, lekkere gerechtjes, snoepjes en kaasfondues.

En niet te vergeten een supergezellig café met een professionele koffiemachine en een cocktailbar in aanbouw.
Binnenkort gaan ze avonds open en de tap ook.
Keileuk.

Buiten op het terras drinken we in het schrale zonnetje een lekkere koffie uit Costa Rica en geniet ik van een vega tosti.


Blij met deze bijzondere ervaring, zo dicht bij huis, scheuren we over de brug 
weer richting Wijk en Aalburg.


Moraal van dit verhaal:

ga ook eens een brug over















Reacties

  1. Wauwww, Els! Wat een eer!
    Wij zouden er niet zijn, als niet zoveel creatieve mensen en lieve klanten in ons zouden geloven! Dank voor je mooie tassen en mooie woorden!❤

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten